Me like to DISKUTERA ~

Hej alla som läser min blogg! :''D


Jag råkar veta att det är så otroligt många x)  Men skit samma, jag gillar att skriva här. Det är skoj, som en liten oprivat dagbok xD

Min dag har varit rolig. Först vaknade jag för att de regna så irriterande mycket, jag gick pp och städade lite. Sen kom en kompis, me like <3 VI hoppade studsmatta (fast den var blöt, ni kan ju gissa vad det resulterade till (A)). Sen bakade vi en fett god kladdkaka också <3 För er som gärna vill veta hade vi i maräng  som vi krossade. Haha, det var faktiskt riktigt gott, tro det eller ej. Sen var det avsltining för brottningen.  Vi joggade en fett lång runda vid havet och sen grillade vi korv och badade. Det är riktigt fin väder nu faktiskt <3 Me like :''D   Okej nu ska jag sluta babbla och låta er diskutera ett väldigt hett ämne med mig <3 

(ska bara komma på var det var först (A))

Eller okej, jag ställer en fråga och så får ni tycka till om den. Skriv komentarer och jag svara på dem med mina egna "känslor" x''D

Vad tycker ni om 'annorlunda' personer, alltså människor som vågar var sig själva och inte gör som alla andra?

Svara, tkr det är intresant att se vad ni tycker <3

Men puss på er, ni är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kuligt :) Och till frågan XD Jag tycker att det är bra med sånna personer ^^ Själv skulle jag gärna vara en sån, men jag är så jvla feg -.-"

2008-07-10 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0