UPDATERAT ^^

Okej, det kändes som en läglig tidpunkt att updatera min blogg...
Hej, btw...

Idag har jag målat, utsidan, av ladugården. Skit skoj verkligen. Ska måla färdigt imorgon och sen hjälpa pappa på bygget... ännu roligare .__. Hahah, jag hjälpte han igår att gjuta några stolpar. Gissa vad... Självklart var det fel stolpar =]  SÅÅ duktiga vi är... inte sant x'D Nej, men dom var bara för långa så vi får nog kapa av dem bara.

För övrigt har jag egentligen data förbud. Men jag trotsar det^^  höhö 8D
Alla andra sover, så ingen märker det iaf.

På lördag åker jag iväg. Kommer hem på onsdag, troligtvis ^^
Det ska bli skönt att komma bort lite. Slippa vara hemma i värmen x'D
Oh ja, det är fruktansvärt varmt. Sådär runt 35 grader. Man vill bara lägga sig i skuggan med en bra bok och typ dö.
Men nej, man måste måla .-.

Aja, det var allt för idag.
Puss på er, ha det bra
//Jossan

Kommentarer
Postat av: Emerie

Sv: Hahah, aw! Äh han hade nog med uppmärksamhet vadfan. o:

2008-10-19 @ 22:10:28
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0