Hejsan hoppsan, nu ska jag börja blogga ^^

Woosh^^

Idag har jag bara inte gjort någonting... Jag har tränat och skypat, med Liam och Ludde. Egentligen skulle jag städat, men det gjorde jag inte o.o
Ja ni vet ju hur jag är ;D
Eller jo liitee, men det var för att de två killar som sommarjobbar här, skulle komma in och fika. Därför väckte mamma mig halv tio... Jag var absurt trött eftersom jag inte kunde sova i natt, för det åska så jävigt... Och jag blir så jäffla irriterad på att mamma tjatar om hur bra det är att de två sommarjobbarna är här hela sommarn och att det är mina framtida killar. Dom är; fett blyga, fett fula och jag ser dem bara vid lunch bordet och när en av dom fyller på skit i gödselspridare -.-'

Okej, let's talk about någonting mer intressant... hum...hum... på Liams egna begär...TADAM!!! HUR MYCKET JAG TYCKER OM HENNE <3

Liam
okej, vart ska jag börja...?

Jag älskar Liam för att hon altid finns där för mig. Hon ställer alltid upp och lyssnar
ALLTID när jag vill prata. Vilket är en mycket stor talang. Hon är min egna lilla talang gubbe <3
Jag är mycket glad att jag gifte mig med henne och kommer aldrig ångra det. Hon betyder så otroligt mycket för mig och jag kommer nog aldrig föråta mamma för att hon inte lät mig åka till Stockholm...
Men du är alltid välkommen att bo hos mig någon vecka eller något <3
Och ja, vi ska flytta till japan, trängas med alla söta små japaner och bo grannar o.o Dessutom ska jag (innan vi flyttar till japan) bo en vecka i finland, bara för att. Juste vi ska utrota alla busschafförer också! ;D

Men Lialia, jag älskar dig otroligt mycket för allt du någonsin gjort för mig och för allt du gör för mig. Du är så otroligt underbar och du är oersätterlig. Jag hoppas att du altid kommer vara min vän och att vi kommer vara lyckliga i Japan.
Du kommer säkert gifta dig med den sötaste japanen av alla eftersom du är så söt. MEN DU FÅR ALDRIG SKILJA DIG MED MIG!! o.o

Men puss på min egna lilla Lialia och ännu en gång, jag äskar dig <3
Jossjoss <3 lialia

Så mina kära små vänner, det var allt för den här gången
Ha det bra! Puss på er

Kommentarer
Postat av: liam

käreste jossjoss, oj vad rörd jag blir. du är bäst och jag älskar dig extremtmassamycket. det är så himla synd att du inte får komma upp till stockholm. men vet du vad? om jag ännu har pengar, så kanske jag följer med luddz när hon kommer till sverige sedan. men det är bara kanske, så vi ska inte få upp våra förhoppningar än.

jag hoppas också att vi ska vara vänner längelänge än, för jag vet ärligt inte vad jag skulle göra utan dig. tack för allt, sötaste jossjoss. <3

och bara så du vet, du kommer alltid att vara min riktiga fru, vem jag än gifter mig med. n_n puss på dig. <3

2008-06-16 @ 21:35:03
URL: http://satsumaimo.blogg.se/
Postat av: Lisa Holgersson

Fett nice ;) Kanske ska hjälpa den dära killen vid gösselstacken??:P HHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

2008-06-16 @ 22:13:39
Postat av: xJossiie

HAHAH LISA, ALDRIG!!! o.o



Lialia, jag hoppas verkligen att du kommer ha pengar <3 Vill så gärna träffa dig.

Höhö, jag är den enda fru du någonsin kommer ha 8D

Ifall du inte är bi ;D och gifter dig med en tjej o.o "på riktigt" då då...

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig heller o.o <3 puss på dig gumman

2008-06-18 @ 23:06:32
URL: http://xjossiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0