Sportscamp fredag ~

OKej, har snott en data nu igen dådå ;D Bara för att det är skoj...

Det är disco nu egentligen, men jag och malin orkade inte vara där inne, det är väldigt varmt. Och alla står typ och hoppar och luktar svett x)
Så nu sitter vi vid varsin mac och ska snart dra härifrån.

Imorgon natt kommer jag hem. Det ska bli både skönt och tråkigt. Denna veckan har gått föör fort och det har varit förbannat kul <3 Men jag vill samtidigt hem till alla er <3 Jag vill bara säga att jag älskar er <3

Och jag längtar efter er otroligt mycket. Fast mest längtar jag nog efter min säng ;D

Men puss på er va <3

Btw, jag är fett snuvig nu ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

kul med sport camp =)

2008-06-27 @ 22:24:37
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0