Sportscamp torsdag ~

Gick upp 7 idag igen... Träning 10. Va helt borta, orkade ingenting och hade jätte ont i halsen. När vi gick bort mot nästa träning vid 20 i 2, höll jag på att svimma. Var yr som faen och gick och höll hårt i tre personer. Sen gick jag till rummet och sov. Är fortfarande helt trött. Men jag och Malin går runt och snackar lite i AT. Så nu tog vi varsin data.

I morgon är det fredag och de sista två träningarna, hoppas verkligen jag kan vara med på dem. Vill verkligen... Träningarna här är fett roliga :D   Det är verkligen kul här. Hoppas ni också har det skoj. Imorgon är det disco också. Jag och Malin ska gå och dansa med en fett snäll kille (:   

Aja, puss på er nu alla mina små sötnosar, ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Aww, krya på den älskling <3

Längtar tills du kommer hem <3

2008-06-26 @ 23:02:06
URL: http://fiav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0