Var i Gbg, kunde varit i Sthlm

Eftersom jag inte vet om personerna jag var med idag, vill att deras namn ska stå med på min blogg. Kommer jag helt enkelt kalla dem för tjejerna, respiktive killarna^^

Okej, idag var det en mycket rolig dag. Var med ett antal alldeles för hyperaktiva kompisar och flummade först runt i Göteborg med Bäver och två till. Sen drog vi till Liseberg med en till tjej och väntade där på den sjätte tjejen. Eftersom hon var försenad sprang jag, bäver och en av tjejerna för att åka lisebergsbanan medans vi väntade. Självklart fick jag offra mig och åka själv...

Sen sprang vi runt på liseberg och köpte godis, spelade på hjul, ringde *killen* och åkte berg- och dalbanor. När vi åkt balder, tittade jag mig omkring och såg *killen*. Jag blev typ chokad eftersom jag faktiskt såg honom. Bäver skrek och vi följde efter honom och jag lurade med Bäver till kolorado. Så vi åkte i samma båt som dem och typ "skällde" ut dem. Killens ursäkt var självklart; Du måste blandat ihop mig med någon annan... Jag är på maxi.
(han hade precis pratat med mig i telefon och sagt att han var påväg till maxi, eftersom han troligen inte ville träffa oss).

Sen tänkte vi hällt coola på honom men ingen vågade så vi gick och åkte sagoslottet istället. Mycket mysigare.

Dagen gick fort och det var snart dax att åka hem igen. Påväg hem upptäckte vi hur trötta vi egentligen var. Jag och bäver halvsov nästan på tåget hem. Jag halvsover fortfarande...

Men en sak jag tänkte på hela dagen idag var att jag borde varit i stockholm. Jag borde varit där och träffat Lialia istället för att vara där i Göteborg. Hela dagen ringde jag och sms:ade henne. Jag hade så gärna varit där och jag hade så gärna åkt dit imorgon. Jag vill verkligen vara där nu. Hos dem istället för att sitta här framför datan och skriva om hur tråkigt det är här hemma. Och istället för att skicka 1000 sms till Lialia, så både jag och hon blir ur fattiga. Tänk vad glad jag hade varit om jag var där nu... Usch, vad jag ångrar att jag inte rymde. 

Men jag måste säga att dagen blev oväntat bra! och det har jag alla att tacka för. Både ni som var i stockholm och ni som var med mig i Göteborg. Det är en dag att minnas trots min fucking migrän. <3

Puss på er allihopa och nu ska Jossiie sova <3
God natt och dröm om mig ;D

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för att du respekterade och inte drog upp deras namn :) Tack <3

Men dagen var kul! :D <3

2008-06-18 @ 23:01:39
URL: http://fiav.blogg.se/
Postat av: xJossiie

Men klart som fan... jag hade inte velat vara med på nån helt random blogg. Dessutom är det inte snällt mot andra heller ;D <3

2008-06-18 @ 23:03:09
Postat av: LisaHolgersson

Hihi ^^ Det var han där Adam ni snackade med va?? :P Han som skulle "ringa" mig inte sant?? :) Hahahahaha xD

2008-06-19 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0